Згідно Закону України 3651-д орган місцевого самоврядування «Новосільська сільська рада» (код ЄДРПОУ: 04380519) був реорганізований і увійшов до складу Ренійської громади

Для можливості відновлення сайту дзвоніть за телефонами: (0432) 55-43-70 - Метастудія (Вінниця)
Vlada.ua - розробка веб-сайтів для органів місцевого самоврядування

рішення 33 сесії

Герб України

 
 
 
УКРАЇНА
 
НОВОСІЛЬСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА РЕНІЙСЬКОГО РАЙОНУ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ
 
                                                          РІШЕННЯ
Тридцять третьої  сесії  сьомого  скликання
 
Про затвердження Програми 
“Про попередження виникнення надзвичайних ситуацій, техногенного та природного характеру та ліквідації їх наслідків   в с. Новосільське у  2019-2020 роках”
 
Відповідно до пункту 22 частини 1 статті 26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», статті 47 Закону України «Про охорону навколишнього середовища», статті 47 Закону України  «Про цивільну оборону України» та ст. 88 Закону України «Про правові засади цивільного захисту» та  з  метою захисту населення села від негативних наслідків надзвичайних подій та ситуацій природного, техногенного, соціально-політичного характеру, Новосільська сільська рада:
ВИРІШИЛА:
1Затвердити програму “Про попередження виникнення надзвичайних ситуацій,  техногенного та природного характеру та ліквідації їх наслідків в с. Новосільське  у 2019-2020 роках”   (додається).
 
2.  Контроль за виконання цього рішенням покласти на постійну комісію   по землі, охорони природи та агропромисловим питанням. 
Голова сільської ради                                                                М. М. Лучку
№ 462- VIІ
------------------
18.12.2018
Додаток 1 до рішення
Новосільської сільської ради
від .18.12.2018
№ 462-VIІ                                                      
Програма
“Про попередження виникнення надзвичайних ситуацій, техногенного та природного характеру та ліквідації їх наслідків в с. Новосільське у  2019-2020 роках”
 
Р О З Д І Л   1
Визначення проблеми,  на розв’язання якої спрямована Програма
Внаслідок тривалого недбалого ставлення суспільства до навколишнього природного середовища та недотримання умов безпечної життєдіяльності склалися обставини, внаслідок яких на території району можуть виникнути надзвичайні події та ситуації, які призведуть до непередбачених втрат серед населення та нанесенню матеріального збитку промислової та житлової інфраструктури району. Внаслідок особливостей географічного розташування с. Новосільське  (територія 65,5 кв. км  водної гладі)  та не вирішення питання щодо врегулювання стоку зливових та паводкових вод по  вулиці Лиманська, Гагаріна, Окрайня, Дунайська, Дім відпочинку та Базарна існує реальна загроза підтоплення більшої частини  території села,  так у 2005 році внаслідок затоплення  було підтоплене понад 45 будинків, з них 24 отримали значні пошкодження. В 2010 році гостро стояла проблема щодо недопущення затоплення території села внаслідок високих рівнів води в басейні р. Дунай. У 2015 році зазнали значну шкоду від  підтоплення 255 будинків внаслідок підняття рівня грунтових вод.
В сучасних умовах головним фактором збереження життя і здоров¢я людей та матеріальних цінностей є профілактика виникнення на території села надзвичайних подій та ситуацій будь-якого характеру та ліквідація їх наслідків з мінімальними втратами.
Нормативно-правове забезпечення
Механізм забезпечення реалізації Програми.
Програма розроблена відповідно до основних положень державної політики у сфері цивільного захисту, які викладені у Закону України  «Про захист населення і території від надзвичайних ситуацій техногенного та природного характеру», Закон України  «Про цивільну оборону України», Законі України «Про правові засади цивільного захисту», Законі України «Про охорону навколишнього середовища».
Реалізація програми забезпечується прийняттям сільською радою рішення про затвердження Програми  “Про попередження виникнення надзвичайних ситуацій, техногенного та природного характеру та ліквідації їх наслідків в селі Новосільське  у 2019-2020 роках”.
Р О З Д І Л   2
Мета  Програми  “Про попередження виникнення надзвичайних ситуацій, техногенного та природного характеру та ліквідації їх наслідків в с. Новосільське  у 2019-2020 роках”
Програма визначає мету, завдання, напрямки, а також заходи, реалізація яких сприятиме мінімізації нанесених людських втрат та матеріальних збитків у разі виникнення надзвичайних подій та ситуацій на території  с. Новосільське  у 2019-2020 роках.
Головною метою Програми є реалізація державної політики, у свері цивільного захисту спрямованої на здійснення комплексу попереджувальних заходів щодо виникнення надзвичайних подій та ситуацій, забезпечення безпеки і захисту населення і територій, матеріальних та культурних цінностей,  довкілля від негативних наслідків надзвичайних ситуацій у мирний час та в особливий період. 
                                        Р О З Д І Л  3
Обґрунтування шляхів і засобів розв’язання  проблеми,
обсягів та джерел фінансування
  На території с. Новосільське розташовано 27 об’єктів інфраструктури села, з них кількість об’єктів, на яких у будь яку мить може виникнути надзвичайна подія або ситуація і які класифікуються як потенційно-небезпечні – 4 Внаслідок тривалого періоду, на протязі якого питанням цивільного захисту населення не приділялась необхідна увага потребує вирішення питання комунально-господарського комплексу. Існує небезпека затоплень території села при підвищенні рівнів води в р. Дунай, внаслідок великих паводків з дренажуванням по  вулиці Базарна, Гагаріна, Окрайня, Дунайська, Дім відпочинку  та Лиманська . Велика кількість загиблих внаслідок утоплень на водоймах по території села та необхідність проведення комплексу профілактичних робіт. Незадовільний стан водоканалізаційного господарства села  Водопостачання здійснюється з артсвердловин, загальна мінералізація та жорсткість якої перевищують норми ДСТУ “Вода питна”, скидання в грунт та попадання до р. Дунай фекальних мас під час аварій на каналізаційній мережі. Практично всі скиди стічних вод у водоймища не відповідають санітарним вимогам.  Неодноразові падіння дерев та крупних гілок на проїжджу частину та дахи будинків та пов’язане з цим припинення електропостачання, тимчасова зупинка руху по автодорогах села. В селі  відсутня система попередження та реагування на виникаючі на території сільської  ради  пожежі.
До основних джерел фінансування Програми відносяться, кошти:
- сільського бюджету;
- позабюджетних джерел;
- відраховані підприємствами, установами та організаціями, розташованими на території району, в розмірі 0,1 відсотка від основних та оборотних коштів і трьох відсотків коштів, що виділяються на нове будівництво;
- відрахувань від платежів з майнових видів страхування на фінансування запобіжних заходів;
- благодійних фондів, добровільних об'єднань громадян, за рахунок пожертвувань юридичних і фізичних осіб;
- інших джерел, не заборонених чинним законодавством.
Р О З Д І Л 4
Перелік завдань і заходів Програми і результативні показники
           Реалізація визначеної  мети повинна здійснюватись згідно завдань:
- збирання та аналітичне опрацювання інформації про надзвичайні події та ситуації;
- прогнозування та оцінка соціально-економічних наслідків надзвичайних подій та ситуацій;
- здійснення нагляду і контролю у сфері цивільного захисту, розроблення і здійснення запобіжних заходів у сфері цивільного захисту;
- створення, збереження і раціональне використання матеріальних ресурсів, необхідних для запобігання надзвичайним ситуаціям;
- забезпечення постійної готовності сил і засобів цивільного захисту , створення запасу паливо-мастильних матеріалів на базі спеціалізованого аварійно-рятувального формування для проведення дій за призначенням щодо попередження надзвичайних ситуацій техногенного і природного характеру та ліквідації їх наслідків;
- оперативне оповіщення населення про виникнення або загрозу виникнення надзвичайної ситуації, своєчасне достовірне інформування про обстановку, яка складається, та заходи, що вживаються для запобігання надзвичайним ситуаціям та подолання їх наслідків;    
- організація захисту населення і територій від надзвичайних ситуацій, надання невідкладної допомоги потерпілим;
- проведення невідкладних робіт із ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій та організація життєзабезпечення постраждалого населення;
- надання з використанням засобів цивільного захисту оперативної допомоги населенню в разі виникнення  несприятливих побутових або нестандартних ситуацій.
З метою ефективної реалізації завдань цивільного захисту, зменшення матеріальних втрат та недопущення шкоди об’єктам, матеріальним і культурним цінностям та довкіллю в разі виникнення надзвичайних ситуацій, органам місцевого самоврядування, підпорядковані їм сили та засоби підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності, рятувальні формування здійснюють оповіщення та інформування, спостереження та контроль, укриття у захисних спорудах, евакуацію, інженерний, медичний, екологічний  та інші види захисту.
Очікуваним результатом виконання Програми є створення умов організації надійної системи для оперативного реагування аварійно-рятувальною службою на виникаючи на території району надзвичайні події, зменшення їх показників, що дасть змогу зменшити ризик виникнення надзвичайних ситуацій.
«Перелік завдань і заходів програми і результативні показники» абзац другій :у тому разі проведення оцінки домогосподарств с.Новосільське постраждалих від підтоплення.
Р О З Д І Л  5
Фінансове забезпечення
Фінансування комплексу заходів, передбачених Програмою, здійснюється за рахунок коштів державного та місцевих бюджетів. Для виконання заходів щодо попередження виникнення та ліквідації надзвичайних ситуацій техногенного (транспортні аварії (катастрофи), пожежі, вибухи, аварії з викиданням (загрози викидання) небезпечних та шкідливих хімічних та радіоактивних речовин, раптове руйнування споруд, аварії в електроенергетичних системах, системах життєзабезпечення, системах зв’язку та телекомунікацій, на очисних спорудах, у системах нафтогазового промислового комплексу, гідродинамічних аварій та інше) та природного (небезпечні геологічні, метеорологічні, гідрологічні явища, деградації ґрунтів чи надр, пожежі у природних екологічних системах, зміни стану повітряного басейну, інфекційні захворювання та масове отруєння людей, інфекційне захворювання свійських тварин, а саме сільськогосподарських, масова загибель диких тварин, ураження сільськогосподарських рослин хворобами та шкідниками і т.ін.) характеру на території села Новосільське  передбачити та виділяти кошти на придбання паливно-мастильних матеріалів у сумі 70 тис. грн. щорічно, згідно додатку.
Р  О З Д І Л  6
Кошторис
витрат по Програмі  попередження виникнення надзвичайних ситуацій,
техногенного та природного характеру та ліквідації їх наслідків в селі Новосільське  у 2019-2020 роках”
з/п
Заходи
Джерело фінансування
Сума (тис. грн.) за роками
2019 р.
2020 р.
 
 
 
1
Попередження та ліквідація наслідків пожеж
Сільський  бюджет
5,0
5,0
 
 
 
2
Попередження та ліквідація наслідків повені
Сільський  бюджет
17,0
17,0
 
 
 
3
Попередження та ліквідація наслідків снігових заметів
Сільський  бюджет
10,0
10,0
 
 
 
4
Попередження та ліквідація наслідків інфекційних хвороб (каліфорнійський грип Н1N1, пташиний грип, сказ та інше)
Сільський  бюджет
4,0
4,0
 
 
 
 
Всього
 
35,0
35,0
 
 
 
 
Розділ 6 «Кошторис витрат по програмі  попередження виникнення надзвичайних ситуацій, техногенного та природного характеру та ліквідації їх наслідків у селі Новосільське  у 2019-2020 роках ”
попередження та ліквідування наслідків надзвичайних ситуації  пов’язаних 
з підтоплення та оцінка домогосподарств постраждалих від підтоплення на
2019рік- 35 тис.грн
                                                                                Герб України
                                                                     
                                                          УКРАЇНА
                                  НОВОСІЛЬСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА
РЕНІЙСЬКОГО РАЙОНУ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ
вул. Шкільна 17, с.Новосільське, Ренійський район, Одеська область, 68830,
тел.3-92-42, факс 3-91-39
                                                                Р І Ш Е Н Н Я
 
                  Тридцять третьої  сесії сьомого скликання Новосільської сільської ради
Про затвердження місцевої Програми “Питна вода” на 2019-2020рок
         Відповідно до пункту 1 частини а статті 27 Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні”, Закону України “Про Загальнодержавну програму “Питна вода України” на 2006-2020 роки», постанови Кабінету Міністрів України від  8 лютого 2006 року № 118 “Деякі питання, пов’язані з виконанням Загальнодержавної програми “Питна вода України” на 2006-2020 роки» та з метою реалізації державної політики щодо забезпечення населення села якісною питною водою, Новосільська сільська рада
 
                                                             ВИРІШИЛА:
  1. Затвердити    місцеву    Програму  “Питна вода”   на  2019-2020 роки (додається).
  2. Контроль за виконання цього рішення покласти на постійну комісію сільської ради з питань захисту населення та соціальним питанням ( Сакали Л.І.)
Голова сільської ради                                                 М.М. Лучку
 
№463 -VII
18.12.2018
 
Додаток 1
до рішення Новосільської сільської ради
                                                  від 18.12.2018 року № 463 
 
МІСЦЕВА ПРОГРАМА
“ПИТНА ВОДА”  НА   2019-2020 РОКИ.
1.ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕНН
Розвитку та реконструкції водопровідно-каналізаційному господарству села, яке належить територіальній громаді, протягом останніх років не наділялось належної уваги із-за  браку коштів в місцевому бюджеті. Накопичені проблеми у цій сфері господарства не дають змоги утримувати системи, мережі та споруди водопровідно-каналізаційного господарства на певному рівні. Аварійний та ветхий стан мереж водопостачання призводять до великих втрат питної води при транспортуванні її до споживача. Відсутність станцій очистки води стає причиною загрози здоров’ю населення та нераціонального використання питної води.
Місцева програма " Питна вода " на 2019 – 2020 роки ( далі - Програма) спрямована на реалізацію державної політики щодо забезпечення населення якісною питною водою відповідно до Закону України " Про питну воду та питне водопостачання", ”Про Загальнодержавну програму “Питна вода України” на 2006-2020 роки”. Забезпечення населення  якісною питною водою є для місцевих органів виконавчої влади  однією  з  пріоритетних  проблем,  розв'язання  якої необхідно  для збереження здоров’я, поліпшення умов діяльності і підвищення рівня життя населення. Розроблення Програми обумовлено:
  • незадовільним технічним станом та зношеністю основних фондів систем питного
    водопостачання та водовідведення;
  • застосуванням застарілих технологій та обладнання в системі питного водопостачання­ та водовідведення села;
  • високою енергоємністю централізованого питного водопостачання та водовідведення ;    
  • обмеженістю інвестицій та дефіцитом  фінансових ресурсів,  необхідних для розвитку, утримання в належному технічному стані та експлуатації систем питного водо­постачання та водовідведення.
                                                        РОЗДІЛ 2
 
СУЧАСНИЙ СТАН ВОДОПРОВІДНО –КАНАЛІЗАЦІЙНОЇ МЕРЕЖІ ТА ЯКОСТІ ПИТНОЇ ВОДИ
 
 Станом на 1 січня 2019 року централізованим питним водопостачанням Новосільська сільська рада має локальні водопроводи, які забезпечують водою невеликі групи житлових будинків.
Послугами водопостачання охоплено 55 % населення села. Решта населення села користується привізною водою та підземними водами шахтних колодязів.
Джерелами централізованого водопостачання району являються артезіанські свердловини..
Мережі водовідведення село Новосільське  має.
В с. Новосільське вода не завжди відповідає вимогам ГОСТу 2874-82 « Питна вода. Гігієнічні вимоги і контроль за якістю». Вода доходить до споживача неякісною в зв’язку з недостатнім очищенням води та має місце повторне забруднення води у трубопроводах при виникненні аварій на водопровідних мережах.
Водопровідне і каналізаційне господарство с. Новосільське обслуговує комунальне підприємство «Успіх», яке є комунальною власністю села..
Артезіанські свердловини в с. Новосільське експлуатуються з 1968 рока.
Водопровідні та каналізаційні мережі прокладені у 1996 році.
                                                                         РОЗДІЛ 3
 
2. МЕТА ТА ОСНОВНІ ЗАВДАННЯ ПРОГРАМИ
Метою Програми є покращення забезпечення населення села питною водою нор­мативної якості в межах науково-обгрунтованих нормативів (норм) питного водопостачання, реформування та розвиток водопровідно-каналізаційної мережі, підвищення ефек­тивності та надійності її функціонування; поліпшення на цій основі стану здоров’я насе­лення та оздоровлення соціально – екологічної ситуації в селі, відновлення, охорона та раціональне використання джерел питного водопостачання.
Для досягнення цієї мети необхідне вирішення завдань щодо попередження забруднення джерел питного водопостачання, забезпечення їх відповідності санітарно – епідеміологічним вимогам, підвищення ефективності на надійності функціонування систем водопостачання і водовідведення за рахунок реалізації водоохоронних, технічних, санітарних заходів, удосконалення технологій підготовки води на водоочисних станціях, контролю якості питної води, транспортування питної води та водовідведення, господарського механізму водокористування, що стимулює економію питної води, та сталого функціонування водопровідної – каналізаційної мережі.
                                                               РОЗДІЛ 4
 
 НАПРЯМИ ТА ЗАХОДИ ВИКОНАННЯ ПРОГРАМИ
Виконання Програми здійснюється за такими основними напрямами:
  • охорона і раціональне використання джерел питного водопостачання;
  • розвиток та реконструкція систем водопостачання;
  • забезпечення підприємств питного водопостачання ресурсо- та
    енергозберігаючими технологіями підготовки питної води та очищення стічних вод.
          Охорона і раціональне використання джерел питного водопостачання включає:
-  благоустрій водоохоронних зон;
- захист джерел питного водопостачання від шкідливого впливу тваринницьких та
птахівничих підприємств та інших сільськогосподарських об'єктів,  що створюють
загрозу забруднення вод;
- реконструкція системи водовідведення в селі, покращення стану зон санітарної охорони джерел водопостачання.
У результаті здійснення цих заходів, а також заходів, передбачених програмою розвитку водного господарства, іншими цільовими програмами зменшиться потрапляння забруднюючих речовин у водні об’єкти – джерела питного постачання.
Серед заходів, що дають змогу значно поліпшити якість питного водопостачання, суттєве значення мають заходи щодо покращення стану зон санітарної охорони джерел питного водопостачання, , які включають: проведення обстеження стану першого поясу зон санітарної охорони, їх відновлення; здійснення робіт з попередження міграції забруднюючих речовин у другому і третьому поясах зон санітарної охорони.
Розвиток і реконструкція систем питного водопостачання та водовідведення передбачає:
  • будівництво та реконструкцію водопровідних споруд
  • реконструкцію систем водопостачання житлових будинків
  • реконструкцію та технічне переоснащення водоочисних станцій
  • будівництво та реконструкцію споруд очищення стічних вод
  • запобігання аваріям на підприємствах питного водопостачання та водовідведення.
  • Розрахункова вартість заходів з розвитку систем питного водопостачання та водовідведення у селі становить 5830.0 тис. грн.
Основним завданням розвитку систем питного водопостачання та водовідведення у селі є здійснення заходів щодо забезпечення населення водою нормативної якості та в повному обсязі.
У 2019-2020 роках у селі передбачено здійснити такі заходи:
  • капітальний ремонт та реконструкція систем питного водопостачання, які знаходяться у незадовільному стані;
  • будівництво нових систем питного водопостачання в селі;
  • забезпечення питною водою нормативної якості населення.
Розрахункова вартість заходів із будівництва та реконструкції систем питного водопостачання становить 2540.0 тис. грн. і водовідведення -3190.0 тис. грн..
 
                                                     РОЗДІЛ 5
 ЕТАПИ ВИКОНАННЯ ПРОГРАМИ
 
Програма розрахована на 2 роки і передбачає
  • здійснити заходи з інвентаризації, паспортизації та комплексної екологічної оцінки стану водозабірних споруд та проведення робіт з ремонту або з ліквідаційного тампонажу недіючих артезіанських свердловин;  
  • стабілізувати фінансово - економічний стан підприємств питного водопостачання та водовідведення шляхом запровадження економічно - обгрунтованих тарифів на послуги з урахуванням витрат ;
  • забезпечити упровадження державних стандартів “ Джерела централізованого питного водопостачання “, “ Питна вода. Гігієнічні вимоги та контроль якості“, будівельних норм і правил, науково - обгрунтованих нормативів ( норм ) питного водопостачання ;
  • здійснити заходи щодо економії питної води та зниження енергоємкості її виробництва;
  • здійснити заходи щодо підвищення ефективності і надійності функціонування систем питного водопостачання та водовідведення, які забезпечать поступове поліпшення якості питної води, у тому числі за рахунок розширення обсягів використання підземних вод
  • відремонтувати системи питного во­допостачання, що знаходяться у незадовільному технічному стані та постачають воду, яка не відповідає нормативам якості питної води ;
  • покращити якість питної води в селі.
                                                     РОЗДІЛ 6
 
                      ОРГАНІЗАЦІЙНЕ ЗАБЕСПЕННЯ ПРОГРАМИ
Безперебійне питне водопостачання та водовідведення забезпечується на основі єдиного управління, впровадження новітніх технологій, освоєння капіталовкладень, стабілізації економічного становища підприємства питного водопостачання та водовідведення, зниження витрат матеріальних та енергетичних ресурсів.
В основу управління в сфері питного водопостачання та водовідведення покладено такі принципи:
- взоємоузгодженність діяльності підприємства водопровідно – каналізаційної мережі
- удосконалення роботи з розмежування повноважень у цій сфері між органами самоврядування і контролюючими органами.
Організацію виконання Програми відповідно до своїх повноважень здійснює виконком Новосільської сільської ради.
                                            РОЗДІЛ 7
 
5. ФІНАНСОВЕ  ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ПРОГРАМИ
Фінансування Програми здійснюється за рахунок:
  • коштів Державного бюджету України ;
  • коштів районного бюджету;
  • коштів місцевого бюджету;
  • коштів підприємств питного водопостачання та водовідведення відповідно до програм їх    розвитку,    затверджених    органами    місцевого    самоврядування    в порядку, встановленому законом ;
  • удосконалення механізму розподілу платежів за спеціальне водокористування.
                                                          РОЗДІЛ 8
6. КОНТРОЛЬ ЗА ВИКОНАННЯМ ПРОГРАМИ
 
Контроль за виконанням програми здійснюють виконком сільської ради, райдержадміністрація в межах своїх повноважень.
Громадський контроль за ходом реалізації Програми здійснюється відповідно до законів України "Про питну воду та питне водопостачання" та "Про охорону навколишнього природного середовища".
Контроль за виконанням коштів, спрямованих на забезпечення Програми, здійснюється відповідно до чинного законодавства.
 
                                                   РОЗДІЛ 9
7. ОЧІКУВАНІ РЕЗУЛЬТАТИ ВИКОНАННЯ ПРОГРАМИ
 
Виконання програми дасть можливість забезпечити :
  • реалізацію державної політики у сфері питної води та питного водопостачання; підвищення рівня  якості послуг, що надаються населенню з питного водопостачання та водовідведення ;
  • забезпечення населення, підприємств, установ та організацій питною водою нормативної якості в межах науково обгрунтованих нормативів з питань водопостачання;
  • поліпшення санітарно — епідемічної ситуації щодо забезпечення питною водою та зниження на цій основі захворювання населення;
  • охорону і раціональне використання джерел питного водопостачання та поступове їх відновлення ;
  • оптимальне співвідношення рівня витрат на оплату послуг питного водопостачання та доходів населення .
                                                         
                                                            Герб України
                                                          УКРАЇНА
                                  НОВОСІЛЬСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА
                      РЕНІЙСЬКОГО РАЙОНУ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ
 
 
 вул. Шкільна 17, с.Новосільське, Ренійський район, Одеська область, 68830,
                  тел.3-92-42, факс 3-91-39, е-mail novosilskarada@gmail.com
 
                                             РІШЕННЯ
               Тридцять третьої сесії VII скликання Новосільскої сільської ради
 
            Про затвердження Програми « Про порядок висвітлення діяльності Новосільської сільської ради ,її виконавчого комітету, посадових осіб та депутатів 
                          засобами масової інформації на 2019-2021 роки
 
     Відповідно до  Закону України  « Про порядок висвітлення діяльності органів державної влади та органів місцевого самоврядування  в Україні засобами массової інформації» № 2578 від 02.10.2018 , п. 22 ч.1 ст. 26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні»,  Новосільська сільська рада
 
                                                          ВИРІШИЛА:
1. Затвердити Програму « Про порядок висвітлення діяльності Новосільської сільської ради ,її виконавчого комітету, посадових осіб та депутатів 
засобами масової інформації на 2019-2021 роки»
2.Контроль за виконанням покласти на постійну  комісію з  фінансово –економічних питань та бюджету ( Кокош Н.І.)   
 
 
        Голова с/ради                                                                               М.М.Лучку
 
  №464 - VII__
  18.12.2018
 
 
Додаток до рішення Новосільскої сільської ради
від   «_18_12_»  2018 року № 464-VII
 
 
 
 
 
 
ПРОГРАМА
про порядок висвітлення діяльності
Новосільської сільської ради, її виконавчого комітету,
посадових осіб та депутатів
засобами масової  інформації  на  2019-2021 роки.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
З М І С Т
 
Паспорт Програми
 
1. Загальні положення
 
2. Мета і завдання Програми
 
3. Предмет та основні засади висвітлення діяльності Новосільської сільської ради, її виконавчого комітету, посадових осіб та депутатів у засобах масової інформації
 
4. Механізм висвітлення діяльності Новосільської сільської ради, її виконавчого комітету, посадових осіб та депутатів у засобах масової інформації
 
5. Очікувані результати виконання Програми
 
6. Фінансове забезпечення
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Паспорт Програми
 
1
Ініціатор розроблення Програми
Виконавчий комітет Новосільської сільської ради
2
Розробник Програми
Виконавчий комітет Новосільської сільської ради
3
Співрозробники Програми
Приватне підприємство «Медіа Рені»
4
Відповідальний виконавець Програми
Виконавчий комітет Новосільської сільської ради
5
Учасники Програми
Виконавчий комітет Новосільської сільської ради, засоби масової інформації
6
Термін реалізації Програми
2019 – 2021 роки
7
Загальний обсяг фінансових ресурсів, необхідних для реалізації Програми, всього, тис.грн.
 
7.1
Кошти міського бюджету
 
7.2
Кошти інших джерел
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
  1. Загальні положення
Програма про порядок висвітлення діяльності Новосільсьської сільської ради, її виконавчого комітету, посадових осіб та депутатів засобами масової  інформації  на 2019-2021 роки визначає правові, організаційні і фінансові основи регулювання відносин щодо співпраці органів місцевого самоврядування в с. Новосільське з теле- і радіомовними організаціями, друкованими засобами масової інформації, інформаційними агентствами, іншими засобами масової інформації та суб’єктами господарювання з питань висвітлення їх діяльності (надалі – засоби масової інформації).
Програма розроблена відповідно до Конституції України, Законів України «Про інформацію», «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про статус депутатів місцевих рад», «Про порядок висвітлення діяльності органів державної влади та органів місцевого самоврядування в Україні засобами масової інформації» та інших законів. Програма поширює свою дію на висвітлення діяльності Новосільської сільської ради, Новосільського сільського голови, постійних комісій Новосільської сільської ради, тимчасових спеціальних комісій депутатів Новосільської сільської ради, виконавчого комітету і посадових осіб виконавчого комітету Новосільської сільської ради (надалі – сільська рада, виконавчий комітет, посадові особи та депутати).
 
 
У цій Програмі терміни вживаються у такому значенні:
 
Висвітлення діяльності сільської ради, її виконавчого комітету, посадових осіб та депутатів – одержання, збирання, створення, поширення, використання і зберігання інформації про діяльність сільської ради, її виконавчого комітету посадових осіб та депутатів, задоволення інформаційних потреб громадян, юридичних осіб про їх роботу.
 
Офіційна інформація Новосільської сільської ради, її виконавчого комітету, посадових осіб та депутатів – офіційна документована інформація, створена в процесі діяльності органу місцевого самоврядування, яка доводиться до відома населення в порядку, встановленому Конституцією України, Законами України «Про інформацію»,  «Про статус депутатів місцевих рад», «Про порядок висвітлення діяльності органів державної влади та органів місцевого самоврядування в Україні засобами масової інформації».
 
Порядок висвітлення діяльності сільської ради, її виконавчого комітету, посадових осіб та депутатів – розклад, обсяг, форми і методи оприлюднення відомостей про діяльність сільської ради, її виконавчого комітету, посадових осіб та депутатів в межах, визначених Законом, квот часу, газетних (журнальних) площ та виділених коштів.
 
Інформаційна служба сільської ради, її виконавчого комітету – структурний підрозділ, що виконує інформаційно-аналітичні функції та забезпечує зв’язки з засобами масової інформації, громадськістю.
 
Засіб масової інформації - теле – і радіомовна організація, друкований засіб масової інформації (преса), інформаційне агентство та інші суб’єкти господарювання незалежно від форм власності, що надають послуги з висвітлення діяльності сільської ради, її виконавчого комітету, посадових осіб та депутатів.
 
  1. Мета і завдання Програми
Метою Програми є забезпечення відкритості і прозорості у діяльності сільської ради, її виконавчого комітету, посадових осіб та депутатів через залучення засобів масової інформації до висвітлення їх діяльності, сприяння безперешкодній реалізації конституційного права громадян на інформацію і свободу слова.
 
Основними завданнями Програми є:
- інформування мешканців села про діяльність сільської ради, її виконавчого комітету, посадових осіб та депутатів;
- організація процесу висвітлення діяльності сільської ради, її виконавчого комітету, посадових осіб та депутатів через засоби масової інформації;
- забезпечення подання інформації на засадах своєчасності, систематичності, повноти, всебічності та об’єктивності;
- забезпечення реалізації конституційного права громадян на вільний доступ до інформації, впровадження нових ефективних форм взаємодії сільської ради з територіальною громадою села;
- забезпечення інформаційно-роз’яснювальної роботи щодо прав та обов’язків мешканців села з питань місцевого значення;
- створення офіційних, святкових матеріалів з нагоди визначних подій та дат;
- залучення галузевих фахівців для підготовки аналітичних матеріалів.
 
  1. Предмет та основні засади висвітлення діяльності сільської ради, її виконавчого комітету, посадових осіб та депутатів у засобах масової інформації
Предметом висвітлення виступає діяльність сільської ради, сільського голови, постійних комісій сільської ради, тимчасових спеціальних комісій депутатів сільської ради, виконавчих органів і посадових осіб ради, депутатів ради, органів самоорганізації населення.
 
Пріоритетними темами для висвітлення діяльності визначаються:
- звіти сільського голови, секретаря сільської ради, постійних та тимчасових комісії сільської ради, депутатів сільської ради та фракцій депутатів сільської ради згідно вимог законодавства;
- прийняті сільською радою, сільським головою, виконавчим комітетом нормативні акти та інші рішення;
- роз’яснення рішень сільської ради, постійних комісій та тимчасових робочих груп сільської ради, сільського голови, виконавчого комітету, їх наслідків для мешканців села та механізмів реалізації;
- роз’яснення прав та обов’язків мешканців в їх адміністративних відносинах з органами місцевого самоврядування;
- інформування про підготовку сесій;
- інформування про культурне життя села, зокрема анонси та перебіг культурних подій, що відбуваються за підтримки сільської ради;
- інформування про перебіг громадських слухань, круглих столів, семінарів, конференцій та інших публічних заходів, які організовує сільська рада чи які здійснюються за її підтримки;
- інформування про реалізацію соціально-культурних проектів, які здійснюють за сприянням сільської ради;
- інформування про здійснення важливих інфраструктурних проектів у селі та їх значення для повсякденного життя села і кожного його мешканця;
- інформування про офіційні візити депутатів та посадових осіб сільської ради, участь у семінарах, конференціях, форумах, у тому числі за кордоном.
 
     Новосільська сільська рада в межах коштів, передбачених у бюджеті на висвітлення  її  діяльності, формує замовлення засобам масової  інформації на:
  • створення спеціальних  звітів і репортажів про важливі події, про діяльність сільської ради,
  • проведення прямих теле - і радіотрансляцій про її діяльність;
  • організацію систематичних  (проблемних,  тематичних)  теле- і радіопередач та сторінок (рубрик) у друкованих засобах масової інформації;
  • створення та поширення інформації,  авторських матеріалів про діяльність   сільської ради  роз'яснювального  характеру;
  • запис і  зберігання  відео- і аудіоматеріалів про висвітлення діяльності  сільської ради.
 
При висвітленні діяльності сільської ради, її виконавчого комітету, посадових осіб та депутатів сільської ради забороняється подавати інформацію агітаційного та пропагандистського характеру, зокрема матеріали, гасла за ту чи іншу політичну силу, у тому числі з переліку тих, що представлені у сільській раді.
 
Об’єктивність висвітлення діяльності сільської ради, її виконавчого комітету, посадових осіб та депутатів забезпечується поданням інформації від першоджерел відповідно до реальних фактів і подій, з уникненням недостовірної інформації та інформації, що принижує честь і гідність особи, закликає до вчинення неправомірних діянь або такої, що спотворює реальні факти чи може бути сприйнята неадекватно.
 
Не може оприлюднюватися інформація, яка містить недостовірний зміст щодо інших суб’єктів системи місцевого самоврядування; недостовірна інформація щодо інших органів влади.
 
Інформація щодо висвітлення діяльності сільської ради, її виконавчого комітету, посадових осіб та депутатів подається уникаючи втручання в особисте життя громадян, посягання на їх честь і гідність.
 
  1. Механізм висвітлення діяльності сільської ради, її виконавчого комітету, посадових осіб та депутатів у засобах масової інформації
Реалізація завдань Програми покладається на виконавчий комітет Новосільської сільської ради, який є головним розпорядником коштів.
 
Участь у виконанні заходів з висвітлення діяльності сільської ради, її виконавчого комітету, посадових осіб та депутатів є відкритою для всіх  засобів масової інформації.
 
Висвітлення діяльності сільської ради, її виконавчого комітету, посадових осіб та депутатів відбувається через укладання виконавчим комітетом Новосільської  сільської ради договорів із засобами масової інформації про надання послуг з висвітлення інформації.
 
Фінансування Програми здійснюється через перерахування коштів на розрахункові рахунки засобів масової інформації, відкриті у банках, що створені і діють на території України відповідно до положень чинного законодавства України, за умови приймання актів прийому-передачі наданих послуг.
5. Очікувані результати виконання Програми
У результаті виконання Програми очікується:
- налагодження ефективної системи інформування громади про роботу діяльності сільської ради, її виконавчого комітету, посадових осіб та депутатів;
- запровадження постійного діалогу сільської влади з громадою села з метою залучення широких верств населення до обговорення та участі у вирішенні питань місцевого значення;
- підвищення результативності виконання сільською владою своїх зобов’язань та збільшення відповідальності її представників перед громадою села;
- створення об’єктивної суспільної думки стосовно органів місцевого самоврядування і підвищення рівня довіри громади до них на основі отримання повної та всебічної інформації про їх діяльність;
- сприяння більш ефективної взаємодії депутатів сільської ради з виборцями.
 
Фінансове забезпечення
Фінансування Програми фінансується у межах кошів, передбачених у сільському бюджеті на відповідний рік.
Орієнтований обсяг коштів складає:
2019 рік – 50 тис.грн.
2020 рік - 50 тис.грн.
2021 рік – 50 тис.грн
 
Сільський голова  __________________  М.М. Лучку
 
 
 
 
 
 

 

rada.org.ua - портал місцевого самоврядування


Розробка веб-сайтів для органів місцевого самоврядування
Пропонуємо веб-платформи по створенню власного веб-сайту державним органам влади, органам місцевого самоврядування та державним установам
Gromada.org.ua, Rda.org.ua, Rayrada.org.ua, School.org.ua, Osv.org.ua

Логін: *

Пароль: *